sâmbătă, 16 mai 2009

Liceu vs Facultate


      Oare care amintiri raman? Cele din liceu sau din facultate? In cazul meu sigur au ramas si vor ramane cele din timpul liceului, perioada pt care as da (aproape) orice ca s-o mai traiesc o data. In comparatie cu liceul...drumul prin facultate e ca voda prin loboda....nici un stres, nici o sulita-n coaste. Ce tare era cand ne tzatzaia curu ca mai facem 1 absenta,2,3 :)... chin sa faci rost de scutire, o vorba buna la diriga sa mai stearga din absente ca nota la purtare era importanta dehh. Notele chiar contau..pai ce..acu in facultate "Holly 5" sa fie fara numar ca oricum de la 5 la 10 tot 3 credite iei si treci anu' (ce e mai important decat sa treci anu'? NIMIC! ). Ar fi ceva totusi...bursa, dar cand te gandesti ca numai 1% din studenti au in cap sa invete in facultate...deci chiar sa invete ceva si se gandesc la marire si restul de 99% vor doar sa aiba diploma aia si atat, ajungi la aceeasi concluzie: trecutul anului este singura durere. 
      Hai ca am deviat rau de la ce aveam de gand sa zic. Treaba e in felu urmator: la liceu eram vreo 28 de colegi - "bot in bot" zilnic, iar in weekend tot noi eram - se formase o "gashca"  si faceam totul impreuna eram prieteni la scoala , acasa, oriunde pt ca aveam tot timpul din lume ca sa facem ce vrem. Acum, la facultate dupa 3 ani ... imi dau seama ca nici macar nu stiu cati colegi suntem in amarata asta de grupa, iar din cati suntem pe vreo 3 nu i-am vazut niciodata!!!! NICODATA!!!, iar acum incepe matematica: 
       Sa spunem un total de 30 de studenti in grupa asta a mea, din care:
                        - 3 nu i-am vazut never !
                        - vreo 8 muncesc si pula facultate, doar la examene (cu toate ca suntem la ZI)
                        - vreo 6 nu sunt din oras si fac naveta...deci facultate si sageata acasa;
                        - 5 pupeze carora le pute tot si le sta in gat cafeaua la dozator, deci e clar;
                        - 3-4 care nu vorbesc, stai degeab cu ei ca e fiecare cu pizda masii
       Total: ~25 din 30 de colegi care n-au treaba cu restul, cu ideea de grup unitar , prietenie intre colegi si asta dupa 3 ANI DE FRECAT PULA IN ACEEASI GRUPA !!!!

        Concluzie: Singura amintire din facultate va fi probabil lipsa acuta de prieteni, de evenimente..nu tu o excursie, un suc cu totii, o chiftea acolo..nimic! Ramane decat diploma aia amarata care imi va mai aduce aminte ca am facut facultate. Pacat, pt ca am fost atras de mirajul vietii de student si degeaba. (dupa cum am spus la inceput...asta e in cazul meu, pt ca stiu si cum e prin alte parti unde chiar se traieste bine si iti trebuie memorie de elefant ca sa stochezi toate aventurile din facultate). 

        Pai pot sa mai compar viata din liceu cu lesinatura asta de facultate? NU! Punct ! Ca m-am enervat cand vad cata frecare de pula si indiferenta zace in unii.  Pa     

0 comentarii:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger